mellandagsshopping

där i mellandagarna gjorde jag misstaget att gå in på asos rea. det är ju ändå himla smidigt med fri frakt.
bland annat blev det en vinröd top
en sjukt mysig kofta. (katt p.g.a. såg ut som ett spån.)
och den kanske tjusigaste klockan jag nånsin sett.
 
fast det nästan bästa köpet av de alla var nog ett som inte fick vara med på bild - en bygellös bh. gud så skönt att gå omkring utan en hård plastbit under brösten som till och från sticker till och är obekvämt. så mycket bättre med bara lite behagligt tyg. dessutom så brukar jag alltid ha problem med att köpa bh:ar med bygel, för de som tillverkar bh:ar verkar tycka att om man är relativt smal så kan man bara ha a- eller b-kupa, och det funkar inte riktigt på mig. senaste besöket på twilfit ledde till ett "vi har bara en bh i din storlek och den kostar 640 kr." lite saftigt, tyckte jag. så kort sagt: bygellösa bh:ar rules.

Kommentarer:

1 hedvig:

skriven

åhh UNDERBAR klocka ju!!

2 Simone:

skriven

Den kan mycket väl vara den finaste klockan någonsin!

Kommentera här: