bra saker:

bra sak 1: mamma och pappa var och hälsade på mig och hade med sig ett påskägg. de har nästan lärt sig vad jag gillar för godis (surt, segt och choklad). aningen för mycket gelégodis. men ändå, tack mamma och pappa!
bra sak 2: de hade med sig en dammsugare också. jag har varit dammsugarlös sen juni förra året, så det var minst sagt välbehövligt. sopskyfflar just doesn't cut the deal.
bra sak 3: kan ju vara så att jag pluggar på det finaste campuset i göteborg just nu.
bra sak 4: har fått sommarjobb inom det jag pluggar till. det känns rätt sjukt. gick från intervjun utan att riktigt komma ihåg vad jag sagt eller hur jag betett mig. en och en halv timma senare ringer dom och säger att de kände att yes, det är henne vi vill ha. då får man känna sig rätt duktig, tycker jag.
 
 

Kommentera här: