musik gånger två

1. i fredags var jag på konsert med käraste kent. det var lika fint som det brukar vara och jag har tappat räkningen på antalet konserter nu.
 
2. conor obersts nya album finns att lyssna på online. det är fint. låtarna night at lake unknown och you are your mothers child är riktigt fina, men de har funnits att lyssna på ett tag också. så himla trist att jag antagligen inte kommer kunna se herr oberst aka hjärtat mitt på way out west i sommar. här kan man lyssna på albumet.
 

Kommentarer:

1 Vicky:

skriven

kent! så sjukt längesen jag såg dem live. hade varit fint med en repris.

2 Ida:

skriven

Åh! Hade så gärna sett Kent i sommar, men det blir nog inte av i alla fall. Gissar att de var underbara! (Älskar för övrigt idén med Kentfest och att de bjudit in så himla många grymma kvinnliga artister!!)

Svar: De var de! (Ja eller hur! En av anledningarna till att jag vill gå på Kentfest faktiskt!)
ohfridays.blogg.se

Kommentera här: