jazzhuset är fullt av tricks och coca-cola-chicks och kicks, han har skrivit det och det och hon är där från sex till sex

i fredags befann jag mig på jazzhuset. klubben där håkan och henrik har gudastatus och valet står mellan mjuka soffor eller svettiga dansgolv. för min del blir det oftast sofforna. på toalettdörrarna står i vanlig ordning citat, låttexter och fyndigheter nedklottrade. varje gång förundras jag över att folk går på toa med spritpennor tillhands. folk där har för övrigt på sig så snygga kläder att en helst vill åka hem och bränna upp sin garderob. 
 
all vinst under kvällen gick till musikhjälpen, så det var ju fint. veckodagarna på kontoret har mest bara spenderats med musikhjälpen i öronen förresten. himla bra grej det där, även om min önskelåt inte har spelats.
 

Kommentarer:

1 lovisa:

skriven

skulle inte tacka nej till det där stället alltså.

Svar: du får komma till göteborg så går vi dit helt enkelt.
ohfridays.blogg.se

Kommentera här: